De BodyBalance les is een programma van Les Mills
 

 

Wat is Les Mills? Dat is een organisatie die wereldwijd opereert en verschillende lesprogramma’s maakt en ook onderhoudt. Ieder Les Mills programma heeft een vaste indeling en het programma wisselt om de drie maanden. De choreografie van de les ligt vast en de daarbij passende muziek ook.

Een groot voordeel van deze vorm is dat de oefening is geschreven op de bijbehorende muziek of juist andersom. Hierdoor zul je merken dat de muziek perfect bij de oefening past, zowel qua timing als gevoelsmatig. Een ander groot voordeel van de Les Mills lessen is dat deze lessen door professionals worden beoordeeld en gemaakt. Nu kun je er vanuit gaan de lessen van goede kwaliteit zijn en een prima opbouw hebben.

 

De instructeurs van Les Mills volgen een speciale opleiding en zij moeten gefilmde lessen opsturen, waardoor hun werkwijze beoordeeld kan worden. Dit alles is voor jou een garantie dat de les op een verantwoorde manier wordt gegeven.

De Body Balance is een groepsles die niet ingewikkeld is en daarom toegankelijk voor iedere sporter. Gedurende de BodyBalance-les wordt er gebruik gemaakt van prettige muziek en regelmatig een matje voor de grondoefeningen. Een BodyBalance–les meedoen, is even een moment voor jezelf. In deze les draait het allemaal om je concentratie, je coördinatie en het verbeteren van je houding en lenigheid.

 

Het volgen van een BodyBalance-les is een goede aanvulling op bijvoorbeeld een krachttraining. Neem voor een Bodybalance groepsles genoeg te drinken en een handdoek mee. Schoenen heb je voor de BodyBalance-les niet nodig.

 

Aanmelden voor een gratis proefles aangeboden door een sportschool in Den Haag? Meld u hieronder aan!

 

 

 

 

 

Home.
Gratis proefles .
Personal trainer .
Voedingsadvies.
Aanbiedingen.
Home

Body Balance Den Haag

Alles voor een gezonde levenstijl in regio Den Haag.

 

Vraag en antwoord

 

Koolhydraten helemaal weglaten?

Eiwitten versus koolhydraten

Vet verminderen in het lichaam

De oorzaak van overgewicht

Waarom is het moeilijk afvallen

De insulinepiek

Stofwisseling verhogen
De basisprincipes van afvallen
Wel of geen tussendoortjes?

Snacks wanneer wel wanneer niet?

Light producten

Drie eenvoudige stappen naar een beter lichaamsbewustzijn.

Wijn

Koekjes en gebak
Chips

Chocolade

Lekkere trek

Troosteten

Suiker

Frisdranken en vruchtensappen
Alcohol

Uw bord hoeft niet leeg
Begin niet aan crashdiëten

Dieetclubs en groepen

Genieten van salades
Groenten eten

Fruit als tussendoortje

Granenbrood
Ontbijtgranen
Pasta
Mager vlees

Gewicht verliezen met gewichten

Vet verliezen

Calorieverbuik bij krachttraining

Plattere buik

Minder lichaamsvet

Betere lichaamssamenstelling

Spieren menselijk lichaam
Spieren trainen

Slim Belly

Spiermassa opbouwen

Spieren kweken

Sterker worden

Spieren voor spieren

Vrouwenkracht

Lichaamstype

Krachttraining oefeningen

krachttraining apparaten

Ademhalen

krachttraining schema

Stretching

Cooling down

Warming up oefeningen

Taille meten

Vetpercentage berekenen

BMI berekenen

Ideale gewicht berekenen

Trainingschema fitness

Schouderoefeningen

Billen trainen

Kuitspieren trainen

Borstspier oefeningen

Armspieroefeningen

Rug oefeningen

Workout

Been oefeningen

Oefeningen heup

Sportkleding

Bootcamp